1
Čvn
Off

Jak vytvořit úspěšnou kampaň pro vyhledávače

Online propagace na vyhledávačích s označením PPC (pay-per-click) je hojně využívanou, velmi efektivní a poměrně levnou metodou, jak nalákat nové, a hlavně relevantní zákazníky, kteří mají skutečný zájem o to, co nabízíte. Ujasněme si na začátek jedno. Pokud si nejste zcela jistí, co děláte a chcete skvělé výsledky, budete se muset obrátit na odborníky, kteří se o vše postarají. Zde je základní PPC reklama návod, který můžete využít pro základní orientaci v této problematice.

marketing strategie online

Zajistěte vše potřebné

Postup, jak vytvořit PPC reklamu není extrémně těžký, protože Google Ads vás přirozeně navede k tomu, co máte dělat. To ale neznamená, že to zvládne každý. Udělat musíte jen čtyři kroky (nastavení kampaně, propagační sestavy, tvorba obsahu a kontrola), ale i přesto je musíte všechny udělat dobře, jinak nedosáhnete nejlepšího možného výsledku. Jak začít?

Začínáme

V první řadě byste si měli nastavit kampaň. Základem je přizpůsobení mnoha možností, které dává Google Ads k dispozici a ze kterých musíte zvolit, co je pro vás nejlepší. Podle tohoto nastavení se budou reklamy zobrazovat uživatelům. Jedině tak zajistíte, že se budou zobrazovat klientům, kteří vyhledávají přesně to, co nabízíte.

V další fázi musíte vybrat klíčová slova a nabídku ceny za proklik (CPC) a vytvořit z nich sestavy pro jednotlivé projekty. Až budete mít tuto nudný, ale velmi důležitý krok za sebou, můžete se pustit do tvoření samotné reklamy. Zde se dějí skutečná kouzla. Text si můžete napsat sami, anebo tím pověřit zkušeného copywritera. Zapomeňte uvést lákavou frázi typu: „kup teď“, „zobrazit cenu“ nebo „získejte nezávaznou poptávku zdarma“.

tvorba online obsahu

Nezapomínejte na kontrolu

Na první pohled se může zdát všechno v pořádku, ale ve skutečnosti to tak nemusí být. Podívejte se, zda je vše připraveno ke spuštění a nic tam nechybí. Někdy se může stát, že budou nezpůsobilé nebo dočasně zakázané. Ujistěte se, že vše půjde hladce a podnikněte případně kroky potřebné k nápravě chyb.